הקריסה תקלה של פייסבוק ווצאפ

הקריסה תקלה עולמית של ווצאפ ואתר פייסבוק

ווצאפ ואתר פייסבוק בקריסה – אחרי הקריסה של פייסבוק הקריסה של וואטסאפ לא איחרה לבוא: דווח כי נמצאו תקלות גם בטוויטר גוגל ואמזון
לאחר התקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, משתמשים בכל העולם דווחו על תקלות בשירותי גוגל, אמזון וטוויטרמלבד פייסבוק. כמו כן דווח על תקלה בכמה רשתות סלולר בארצות הברית. (רויטרס)
השאלה הנשאלת האם ווצאפ, גוגל ופייסבוק הותקפו ע”י גומרים עויינים?

למה פייסבוק קרסה, האם מדובר בתקלה?

משום מה כאשר מנסים להיכנס לאתרי פייסבוק, או אפליקציית ווצאפ  לא ניתן להיכנס , הן באפליקציות והן באתרי האינטרנט. תגובת פייסבוק: “”אנו מודעים לתקלה, פועלים לתיקון מהיר ככל האפשר”

האם פייסבוק תחזור לפעילות בקרוב?

אז פייסבוק לאחר הקריסה יצאה בהודעה מרגישה כי יחזרו לפעילות מהירה, אך האם התגובה המהירה היא בעלת אינטרס? האם ייתכן כי מדובר בהפסדים וירידות של המניה בעקבות כך? אננו יודעים למען האמת ואין לנו תשובה לכך, אך בהחלט אנו יודעים כי התקלה עומדת על כשעה וחצי מרגע שהחלה (לפחות לשעה זו 20:21)

נכון לרגעים אלו מגיעים לשגיאה באתר ווצאפ ווב, ראו צילום מסך או נסו להיכנס לאתר בעצמכם https://www.whatsapp.com/

ווצאפ צילום מסך
נכון לרגעים אלו מגיעים לשגיאה באתר פייסבוק , ראו צילום מסך או נסו להיכנס לאתר בעצמכם – אתר פייסבוק
תקלת פייסבוק צילום מסך

עקב תקלה ראו עדכון מניות פייסבוק, אינסטגרם, ווצאפ וטוויטר

נרשמו ירידות במניות הטכנולוגיה של פייסבוק וווצאפ בוול סטריט מפתיחת המסחר היום,
דווח (ע”י מיקי גרינפלד ונעם לנדמן, כלכליסט) כי הירידות מחריפות על רקע התקלה בווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. פייסבוק נופלת ב-5.4%, טוויטר צונחת ב-6.3%, גוגל מאבדת מערכה 3.4%, אמזון ואפל יורדות ב-3%. מדד חברות הטכנולוגיה נאסד”ק יורד ב-2.5%, דאו ג’ונס נחלש ב-1% ו-S&P 500 מאבד מערכו 1.5%. (מיקי גרינפלד ונעם לנדמן, כלכליסט)
מאמרים נוספים:

האם מדובר בהאקרים שהפילו את פייסבוק וגרמו לקריסה של ווצאפ?

נאמר ע”י מקורות שונים כי הרשתות החברתיות המובילות בעולם לא פועלות כבר זמן רב והמשתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (יום שני 4.10.2021) כי מדובר בתקלה חריגה ונרחבת מאוד, החל מפייסבוק, וואטסאפ, ובאינסטגרם ועל אי היכולת להתחבר. התקלה נמשכת כבר שעה – ונכון לרגעים אלה, לא ברור מה גרם לכך ומתי היא צפויה להסתדר. כשעה לאחר שהחלה, דווח על שיבושים גם בגוגל, בטוויטר ובאמזון – אך בהיקף נמוך משמעותית מהדיווחים על שירותי פייסבוק.

דיווחים בנושא התקלה בפייסבוק בטוויטר

ציוץ בטוויטר

 

סייבר 2021 ברשתות החברתיות?

בקבוצות שונות ברשתות ובאתרי החדשות ישנם הערכות כי ייתכן ומדובר במתקפות סייבר ע”י תקיפה אשר מורכבת ממספר רב של האקרים, אשר מכוונת כלפי הרשתות החברתיות הגודלות כתגובה לחשיפה של האוגן פרנסס, עובדת לשעבר בחברת פייסבוק, אשר חשפה על מדיניות חברת פייסבוק.

כפי שצפוי הרשת גועשת וישנה בערה סביב התקלה של פייסבוק ובעיקר סביב ווצאפ אשר הינה אפליקציה די הכרחית ופועלת בכל מכשירי הסלולר, עקב אי היכולת לתת תגובה יצוגית בפייסבוק או בווצאפ מירב התגובות מתנקזות ברשת החברתית טוויטור.

ראו את התגובות המשעשעות בציוצים בטוויטר

 

 

תוכן עניינים
פוסטים קשורים
ביטוח חיים
ביטוח חיים

ביטוח חיים מה שצריך לדעת – איננו יודעים מה צופן לנו העתיד והחיים מלאי הפתעות. בני אדם כמהים לתחושת ביטחון